Hieronder enkele onderwerpen. Geen antwoord gevonden op jouw vraag? Contacteer ons!
Hoe lang is de garantieperiode voor nieuw aangekochte artikelen?
Wat als mijn aangekochte artikel niet naar behoren functioneert of defect is binnen de garantieperiode?
1. Moet ik een afspraak maken voor herstelling of nazicht van mijn fiets?
2. Wat als er onderdelen moeten worden besteld voor de herstelling van mijn fiets?
3. Kan ik gewoon langskomen wanneer het mij uitkomt?
4. Kan ik wachten op mijn fiets tijdens de herstelling?
1. Kan ik een testrit maken met fietsen uit jullie showroom?
2. Hoe kan ik een e-Bike met middenmotor testen gedurende de hele dag?
3. Waarom kunnen jullie geen speedpedelecs uit de showroom laten testrijden?
1. Hoe lang is de garantieperiode voor jullie fietsen?
2. Wat is de garantie op nieuwe accu’s voor e-bikes?
3. Wat zijn de extra voordelen naast de garantie?
4. Waar vind ik meer informatie en de voorwaarden?
1. Kan ik een fiets leasen bij Fietsen Brosens?
2. Wat als mijn werkgever geen fietslease aanbiedt?
3. Biedt Fietsen Brosens fananciering aan?
1. Kan ik mijn fiets laten herstellen wanneer ik deze ergens anders kocht?
2. Wat met een garantie van mijn elders aangekochte fiets?
1. Kan ik een fiets verzekeren bij Fietsen Brosens?
Je aankoop of herstelling betalen kan met volgende systemen of waardebonnen,
Grote aankopen zoals je nieuwe fiets kunnen ook betaald worden d.m.v. bank overschrijving.
Kredietkaarten accepteren wij niet.